Сторітелінг в маркетингу
✔“Сторітелінг – як перше побачення. Якщо говорити лише про себе – другого не буде”.
?Найлегше створити примітивну рекламну пропозицію з описом свого товару. Але кому це потрібно? Кому це цікаво на ринку, переповненому пропозиціями найрізноманітніших товарів і послуг? Часи агресивної реклами безповоротно минули.
?Створіть “правильну історію” – і ви зможете заволодіти прихильністю читача … усього за кілька хвилин.
⬇Ефективна маркетингова історія містить в собі формулу успішності. Таку собі шаблонну структуру, обов’язкові інгредієнти.
Вам потрібен герой
Найбільша помилка підприємств – це думка про те, що їхній бізнес і є героєм історії.
Щоб розповідати переконливі історії, ви маєте зробити героєм свого клієнта.
Герой історії – це той, хто трансформується.
А отже…
Вам потрібна мета
Хороший бізнес – це вирішення проблем клієнтів.
▪Ви повинні розуміти, де сьогодні є ваш клієнт-герой, і де він хоче опинитися.
▪Яких змін і перетворень він прагне? Чи потрібна йому трансформація зовнішнього вигляду, внутрішнього стану, стосунків чи статусу?
▪Як він виглядатиме і почуватиметься, коли відбудеться трансформація?
▪Що він не може робити зараз і що він зможе зробити?
▪Що він отримає?
▪У що він повірить?
▪Які нові зв’язки чи стосунки він матиме?
▪Врешті – ким він стане?
Вам потрібна перешкода
Якщо трансформація була легкою, вашому клієнту не буде потрібен ваш бізнес.
Перешкоди – це те, що робить розповіді цікавими. Розрив між тим, де сьогодні є ваш герой, і де він хоче бути, – “м’ясо” вашої успішної історії.
▪Що відділяє вашого героя від досягнення своєї мети?
▪Які зовнішні елементи стоять на цьому шляху?
▪І більш важливо – які емоційні та психологічні перешкоди він створив сам? Які внутрішні обмеження він повинен подолати, щоб досягти своєї цілі?
Вам потрібен наставник
Якщо ваш клієнт є героєм, яке місце займаєте ви і ваш бізнес?
Якщо ваш клієнт – Люк Скайуокер, ви – Обі-Ван Кенобі. Ви мудрий наставник, який може надати важливу інформацію та інструменти, які дозволять герою досягти своєї мети.
Вам потрібна мораль
Продемонструйте, як ваш бізнес може навчати клієнтів, щоб вони ставали кращими варіантами самих себе. Покажіть, як клієнти можуть подолати зовнішні та внутрішні перешкоди, щоб отримати те, що вони шукають.
Дозвольте клієнтам дізнатися, що вони повинні робити далі. Не бійтеся це вимовити. Будьте чіткі і прямі. Ясність тут на вагу золота.