7 міфів про SMM
SMM – може кожен
Зараз кожен другий – смм-ник. Звідси – зневіра замовників у дієвості цього каналу. Звідси ж – вічний головний біль професіоналів – адже вони мають постійно доводити відмінності комплексного підходу до роботи від юнацьких підробок. І змагатися за гідну оплату праці.
SMM – не під силу кожному. Це не про сталий графік і не про рутини. Це безперервний пошук рішень, це планування і аналіз, це креатив, це системність.
Соціальні мережі – це безплатний маркетинг
Чомусь ніхто не заперечує, що оренда білборда в центрі міста коштує грошей, що ефірний час має свою ціну. А ось смм-ник має бути чарівником, який без жодних інвестицій приводить нових і нових клієнтів: вжух – і готово!
Соціальні мережі – це такий само канал комунікації і майданчик для реклами, як інші. Представлені тут інструменти просування також платні. А робота спеціаліста має бути винагороджена так само, як робота монтувальників рекламних конструкцій чи журналістів.
Соціальні медіа – це панацея
По-перше, це не єдиниий канал комунікації і пасує він далеко не всім нішам бізнесу. SMM – лише частина маркетингової стратегії.
По-друге, навіть ідеальна робота в соцмережах не гарантує результату. Наприклад, якщо у відділі продаж у вас працює хам або за прилавком магазину стоїть неввічлива і невмотивована персона.
Можливо, клієнтів зливають саме вони. І смм-ник тут не винен.
Багато підписників – це добре
вічне протистояння – кількість&якість. Звісно, треба щоденно працювати над збільшенням фоловерів. Але що дадуть півмільйона підписників, які не реагують на ваші публікації або й просто – не бачать їх?
Пріоритетом є робота з активністю, збільшення охоплення і взаємодії з контентом, стимулювання двосторонньої комунікації.
SMM – це лише про контент
Смм-ник не лише публікує пости, не лише “веде” сторінку. Перш за все він – маркетолог, який знає куди і для чого її “вести”. Він стратег і аналітик. А в реаліях вітчизняного ринку він ще й дизайнер і копірайтер. Ну і звісно – таргетолог. Він вміє створювати, проводити і аналізувати рекламні кампанії. То ж якщо ви знаєте, що таке EdgeRank, Insights, Lookalike Audience, СTR, Pixel – можемо зарахувати до клубу!
Щоденна активність – запорука успіху
З цим міфом пов’язана, мабуть, найбільша кількість забобонів. Постіть щодня о 8:34 і ваші продажі зростуть втричі!.. Так, авжеж. А Санта живе в Карпатах.
Пост заради поста не має сенсу. Краще менше, але краще.
Немає ідеального рецепту і графіку. Слідкуйте за своєї аудиторією, аналізуйте статистику, щоб розуміти скільки, коли і який контент їй пропонувати.
Результати в соцмережах невимірювані
Цей міф створили ліниві смм-ники. Ті, які не звикли аналізувати свою роботу. Насправді: можна вимірювати обсяг трафіку з кожної окремої сторінки в соцмережах на ваш сайт, число лідів, вартість ліда. Тут все залежить від вмінь смм-ників і sео-шників.