Буде цікаво, якщо ви не знаєте:
яку рекламну ціль обрати, щоб залучати нових підписників зі сторіз в Instagram
а яку для просування окремих публікацій
як просувати подію без використання кнопки Boost Event
як збирати під постами не лише лайки, а й коментарі/запити
як переводити людей на форму реєстрації Google
як організувати потік запитів в дірект
яким чином управляти ціною за цільову дію
загалом розібратися в алгоритмі вибору рекламних цілей для свого бізнесу
Розглядаємо:
- алгоритми рекламних цілей в Facebook Ads: як влаштований механізм
- цілі, потрібні для інформування аудиторії та впізнаваності сторінк
- чому росте охоплення, а не продажі
- дії з контентом: лайки, коменти, збереження, поширення – чому це важливо?
- як отримувати потрібні дії від користувачів?
- комбінування рекламних цілей для досягнення результатів
SMM-інструктор
Ольга Філіпова
SMM-cтратег, таргетолог, ментор. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM і таргетинговій рекламі – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.