як розуміння психології клієнтів допомагає упакувати продукт, будувати комунікацію і збільшувати продажі

Навчаєтеся 1 день – і використовуєте знання все життя

25 вересня, 11:00 – 14:00

м.Київ, Центр Курбаса, вул. Володимирська, 23-В

В програмі

Психофізичні моделі сегментації аудиторії

Психологічні особливості різних типів клієнтів

Цінності споживачів та їхні купівельні звички

12 типажів клієнтів і рекламні звернення

Види мотивації

Візуальні “ключі” і слова-тригери для різних груп ЦА

Що в результаті?

зрозумієте, чому для різних груп аудиторії потрібен різний підхід

визначите провідний архетип свого бренду і своїх клієнтів (типаж і психологічні особливості)

знайдете ключові меседжі і рекламні посили для різних типів клієнтів

з’ясуєте, який візуал привабить кожну з груп аудиторії

Тренер

Ольга Філіпова

SMM-інструктор, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory (м. Львів). Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами. Ментор.

Вартість участі

  • при бронюванні місця до 21 вересня
  • 959 грн
    грн.
  • участь в оффлайн-тренінгу
  • доступ до презентційних матеріалів
  • при бронюванні місця пізніше
  • 1259 грн
    грн.
  • участь в оффлайн-тренінгу
  • доступ до презентційних матеріалів

Зареєстуватися на тренінг