як розуміння психології клієнтів допомагає упакувати продукт і будувати комунікацію

Навчаєтеся 2 дні – і використовуєте знання все життя

Максимально прикладна інформація для вашої щоденної практики

В програмі

Теорія архетипів як інструмент сегментації аудиторії

Психологічні особливості різних типів клієнтів

12 типів клієнтів і стратегія комунікації для кожного 

Цінності споживачів та їхні купівельні звички

Типажі клієнтів в рекламних меседжах

Візуальні “ключі” і слова-тригери для різних груп ЦА

Що в результаті?

зрозумієте, чому для різних груп аудиторії потрібен різний підхід

визначите провідний архетип свого бренду і своїх клієнтів (типаж і психологічні особливості)

отримаєте ключові меседжі і рекламні посили для всіх 12 типів клієнтів

з’ясуєте, який візуал привабить кожну з груп аудиторії

Тренер

Ольга Філіпова

SMM-інструктор, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • Запис двох днів практикуму
  • 1000
    грн.
  • доступ до запису занять на 3 місяці
  • доступ до презентційних матеріалів занять

Замовити запис