Сегментація цільової аудиторії. Чому всі про неї говорять, але ніхто не вміє робити?
Жінки зі Львова 25-25 років – це не сегмент. А як же тоді сегментувати?
Чому SMM – це не тільки красивий контент, а перш за все – маркетинг?
Чому ні контент, ні таргет можуть не працювати?
Сегментація цільової аудиторії: сучасні підходи
Теорія поколінь і ціннісно-орієнтовані підходи до сегментації
Моделі сегментації 5W, трайбів та інші
Психотипи ЦА і принципи комунікації
смм-никам, які відчувають брак маркетингових знань та навичок
власникам бізнесу, в яких немає маркетолога
тим, хто не знає, як сегменувати свою аудиторію
всім, хто хоче управляти рекламним бюджетом і не зливати кошти
SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.