Сегментація цільової аудиторії. Чому всі про неї говорять, але ніхто не вміє робити?

Жінки зі Львова 25-25 років – це не сегмент. А як же тоді сегментувати?

В програмі

Чому SMM – це не тільки красивий контент, а перш за все – маркетинг?

Чому ні контент, ні таргет можуть не працювати?

Сегментація цільової аудиторії: сучасні підходи

Теорія поколінь і ціннісно-орієнтовані підходи до сегментації

Моделі сегментації 5W, трайбів та інші

Психотипи ЦА і принципи комунікації

Кому буде цікаво?

смм-никам, які відчувають брак маркетингових знань та навичок

власникам бізнесу, в яких немає маркетолога

тим, хто не знає, як сегменувати свою аудиторію

всім, хто хоче управляти рекламним бюджетом і не зливати кошти

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • Запис вебінару
  • 350
    грн.
  • доступ до відеозапису ефіру і можливість переглядати у зручний час
  • доступ до презентації вебінару

Придбати запис