Святковий флірт маркетингу
Взимку на полицях помітно зростає концентрація дідів-морозів, сніговиків та сніжинок. Святковий сезон залишає свій слід на пропозиції багатьох брендів. Як скористатися Новим роком та Різдвом на користь свого продукту?
?Подарунок-вбивця? Основна небезпека, якій піддається бренд у святковій лихоманці, – вийти за рамки свого позиціонування. «Експертне» позиціонування, приправлене яскравою мішурою, буде розмитим. А бренд парфумів або сумо, який позиціонується в ніші люкс з різким зниженням цін на нього втратить елітність та ексклюзивність образу. У преміум-сегменті гра в економічність неприпустима.
Проблема святкової пропозиції в тому, що цей товар не має цінності в інші пори року. Щоб реалізувати такий продукт, можна спробувати об’єднувати в дизайні кілька свят.
Ось основні сезонні активності, які можна з успіхом реалізувати напередодні Новорічних свят:
- святковий дизайн (упаковки, торгової точки, сайту, зовнішньої реклами)
- знижки, подарункові сертифікати
- тематичні вікторини, конкурси
- продукт до свята (особлива рецептура, технологія, функція)
- зміна назви продукту
- зміна комплектації продукту
- спонсорство подій
- партнерська співпраця в реалізації спеціальних проектів
Як не злити святковий бюджет?
“Привид минулого Різдва”. Ні, мова не про Діккенса. Це про аналіз минулорічних святкових кампаній. Відфільтруйте дієве від нерезультативного.
Святковий настрій клієнтів ніщо не має зіпсувати!
Це важливо!
- Простий процес оформлення замовлення
- Можливість відстежувати замовлення в реальному часі
- Зрозуміла і точна інформація про продукт і спеціальні пропозиції
- Можливість взаємодіяти з компанієї різними каналами
- Швидкі відповіді на запити та коментарі (часом безглузді)
Ваша мета – перетворити святкових клієнтів у постійних!
Отже, не лишайте святкові приводи осторонь. Пам’ятайте, не тільки свято просуває бренд, а і бренд культивує свято.