Структура курсу

практичний курс

майстерня візуального контенту

для соцмереж твоїх проектів

10 занять

Робота в невеликій групі (до 8 людей)
Персональна робота з кожним учасником

Кожен працює зі своїм кейсом і отримує персональний фідбек
Оперативна перевірка домашніх завдань, поради та ідеї спеціалістів

Заняття по вівторках та четвергах

Початок занять: 14 червня

Дати занять: 14, 16, 18, 23, 25,  30 червня та 2, 5, 7, 12 липня

Час: 18:30 – 21:00

Заняття відбуваються онлайн

в режимі відеоконференції.

Для кого #СontentFactory?

для смм-ників, які хочуть навчитися робити якісний візуальний контент без залучення дизайнерів та фотографів і завжди мати нові свіжі ідеї

для адміністраторів Facebook та Instagram сторінок, які хочуть створювати якісний, сучасний контент, який залучає аудиторію і продає

контент менеджерів, які хочуть не просто публікувати рандомні пости, а досягати потрібних цілей в бізнесі і стимулювати продажі

для всіх, хто хоче об’єднати профіль свого проекту спільною концепцією і стильно оформлювати всі публікації та сторіз

На курсі ви:

▪ створите візуальну концепцію профілю, що відповідає сучасним вимогам
▪ оберете стиль візуалу стрічки і навчитеся формувати гармонійну сітку
▪ створите низку рекламних банерів
▪ будете створювати стильні колажі
▪ зробите багато креативів для сторіз: статичних та динамічних

▪ створите стильні мобільні фотографії
▪ навчитеся обробляти фото на мобільному в топових додатках
▪ зробите анімаційні ігри для своїх підписників
▪ знімете відео в техніці стоп-моушн
▪ змонутуєте відеоролики з використанням всіх сучасних ефектів
▪ захистете свій проект та отримаєте диплом спеціаліста зі створення візуалу для соцмереж

Програма курсу

 Заняття 1 зі створення контент-стратегії.

 Сучасні вимоги до візуалу сторінки. Типи контенту. Як проявляється відсутність/наявність стратегії у зовнішньому вигляді сторінки?

 Підготуємо основу, на яку нанизуватимемо контент.

 Заняття 2 з пошуку власної візуальної айдентики
 Стрічка в єдиному стилі. Де шукати референси і оригінальні зображення? Допоміжні сайти та інструменти. Окрім шаблонів: використання сервісів Crello та Canva для створення “вічної стрічки”.
 Обов’язково визначимо концепцію ваших профілей.
Практикум за комп’ютером.

Заняття 3 про естетику і вироблення власного стилю.

Основні правила гармонійної стрічки, яка приваблює підписників. Поєднання жанрів та форматів. Робота над створенням колажів.
 Знайдемо фірмові “фішки” для вашої сторінки.
Практикум за комп’ютером.

🔹 Заняття 4 з мобільної фотографії

Будемо вчитися створювати якісні фото своїми силами. Все про композицію кадру. Розміщення предметів, світло, ракурси, люди в кадрі. Прийоми та поради для зйомки на мобільний.
▪ Будемо фотографувати.
Практикум з телефоном.

 Заняття 5 з обробки фото

Обов’язково вивчимо, як користуватися пресетами та опануємо інші прийоми обробки і покращення якості світлин на телефоні. Огляд всіх трендових інструментів.
▪ Будемо оброляти знімки в 5-ти різних додатках.
Практикум з телефоном.

🔹 Заняття 6 зі створення сучасних та стильних сторіз

Стандартні функції для нестандартних рішень.Створення колажів та динамічних історій. Огляд інструментів та сервісів.
▪ Працюватимемо як в самому Instagram, так і в додатаках.
Практикум з телефоном.

🔹 Заняття 7 зі створення анімаційних ігор та відео в техніці стоп-моушн

Ігри для комунікації з підписниками. Відео в техніці stop motion.
▪ Зробимо оригінальні анімаційні сторіз та ігри. Матимемо безліч ідей на майбутнє.
Практикум з телефоном.

 Заняття 8 та 9 зі створення сучасних відео

▪ Опануємо усі тонкощі роботи в топових додатках для створення відео.
Практикум з телефоном.

 Заняття 10 – випускний

Захист свого проекту. Підбиття підсумків навчання.
Брейншторми в групах та обмін ідеями

Викладачі курсу

Ольга Філіпова

SMM instructor, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 9 років. Практичний досвід в SMM – 6 років. Досвід консалтингу в галузі – 3 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Юля Романишин

контент-менеджер проектів на фрілансі.
3 роки досвіду роботи у сфері SMM.
У портфоліо більше 10 проектів різного спрямування: Galicia, Світанок, Budzzini, Панда суші та ін.

Юля Хома

смм-менеджер в одній з 20- ти найкращих SMM- агенцій України «Hmara». Досвід роботи – 3 роки. Розвиває локальні Львівські, всеукраїнські, міжнародні бренди.
Викладач SMM на курсах школи та в благодійних освітніх проектах.

Ольга Венгер

контент-менеджер, відеомейкер, івентор.
Спікер мотиваційних марафонів. Більше року знімає рекламні ролики для магазинів, ресторанів, а також особисті відеосесії.

Вартість участі

  • Early birds – при бронюванні місця в березні-квітні
  • 3500
    грн.
  • Індивідуальна робота в міні-групі
  • Супровід виконання домашніх завдань
  • Доступ до матеріалів та записів занять
  • Standard – при бронюванні місця в травні
  • 4000
    грн.
  • Індивідуальна робота в міні-групі
  • Супровід виконання домашніх завдань
  • Доступ до матеріалів та записів занять
  • Owl – при бронюванні місця до 7 червня
  • 4500
    грн.
  • Індивідуальна робота в міні-групі
  • Супровід виконання домашніх завдань
  • Доступ до матеріалів та записів занять
  • Owl – при бронюванні місця до 7 червня
  • 5000
    грн.
  • Індивідуальна робота в міні-групі
  • Супровід виконання домашніх завдань
  • Доступ до матеріалів та записів занять

Забронювати місце