В програмі:

  • Сучасний копірайтинг і сучасні тексти. Помилки “совкового” стилю і як має писати копірайтер 21 століття? 
  • Сміття в тексті. Вчимося розрізняти і викидати з текстів абстракції, оціночні судження та штампи. Про що важливо читати нашим клієнтам? Як почати мислити (і писати) по-новому?
  • Перше речення. Найважливіша частина тексту. Як розпочати не з питання? Розглядаємо конструкції, які допоможуть заволодіти увагою аудиторії.
  • Простий синтаксис. Які конструкції ускладнюють сприйняття тексту? Як потоваришувати з крапкою? Прийоми поділу довгих речень на короткі та змістовніші.

Цей вебінар для тих, хто: 

  • не визнає “ctrl c/ctrl v” і текстів під копірку
  • не має в штаті копірайтера, але розуміє, що текст – важливий інструмент залучення аудиторії. 
  • пише тексти для соціальних мереж, сайтів, лендінгів і прагне, аби вони чіпляли, надихали, стимулювали до дій. 
  • тільки планує почати писати і хоче одразу навчитися робити це сильно

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

таргетолог, засновниця Школи SMM Factory.

Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами

Вартість запису

  • запис вебінару
  • 350
    грн.
  • можливість переглядати у зручний час

Придбати запис