В програмі:
- Сучасний копірайтинг і сучасні тексти. Помилки “совкового” стилю і як має писати копірайтер 21 століття?
- Сміття в тексті. Вчимося розрізняти і викидати з текстів абстракції, оціночні судження та штампи. Про що важливо читати нашим клієнтам? Як почати мислити (і писати) по-новому?
- Перше речення. Найважливіша частина тексту. Як розпочати не з питання? Розглядаємо конструкції, які допоможуть заволодіти увагою аудиторії.
- Простий синтаксис. Які конструкції ускладнюють сприйняття тексту? Як потоваришувати з крапкою? Прийоми поділу довгих речень на короткі та змістовніші.
Цей вебінар для тих, хто:
- не визнає “ctrl c/ctrl v” і текстів під копірку
- не має в штаті копірайтера, але розуміє, що текст – важливий інструмент залучення аудиторії.
- пише тексти для соціальних мереж, сайтів, лендінгів і прагне, аби вони чіпляли, надихали, стимулювали до дій.
- тільки планує почати писати і хоче одразу навчитися робити це сильно