❗Тематичний вебінар для тих,  кого цікавить просування подій в соцмережах❗ 

📌Запрошуємо розібратися з нюансами промоції та таргетованої реклами івентів у Facebook та Instagram.

🔻На вебінарі розглянемо:🔻

▪ чому кнопка boost event – це ще не солдаут?

▪ як “упакувати івент”, щоб він продавався в соцмережах?

▪ рекламні стратегії та вибір цілі таргетованої реклами

▪ сегментацію аудиторії і персоналізовані меседжі

▪ залучення месенджерів для утримання уваги

▪ для чого і як грамотно проводити розіграші квитків?

▪ спеціальні пропозиції по ціні: як представити і продати?

Хто хоче збирати більше людей на своїх подіях, долучайтеся.

Також говоритимемо про найпоширеніші помилки інтуїтивного просування і як економити на рекламі.

Як завжди будемо розглядати технічні нюанси та рекламний інтерфейс.

🔻Цікаво буде:

🎯Організаторам, які хочуть збирати повні зали мотивованої аудиторії

🎯Тим, хто до цього запускав рекламу подій через кнопку boost,  інтуїтивно і навпомацки

🎯Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого

🎯Тим, хто не знає, що таке custom audience і як утримувати її увагу до події

🎯Хто хоче навчитися будувати стратегію просування, а не точково тиснути на чарівну кнопку “рекламувати”.

До зустрічі онлайн, колеги. 

🔻1 липня

Починаємо о 19:00

Приєднуйся!

❗Бронюй місце вже зараз: 

❗Після реєстрації перевіряйте будь ласка вказану електронну скриньку: туди прийде лист з підтвердженням.

SMM інструктор

Ольга Філіпова

SMM інструктор, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory.

Досвід в PR та рекламі з малим і мікробізнесом в Україні, громадськими, культурними і соціальними проектами –   10 років.

Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 3 роки.

Вартість участі

  • Пакет “Basic”
  • 200
    грн.
  • участь онлайн
  • матеріали вебінару
  • запис вебінару
  • Пакет “Basic”
  • 300
    грн.
  • у разі неможливості бути присутнім онлайн
  • матеріали вебінару
  • запис вебінару

Зареєструватися