В програмі

чому кнопка boost event – це ще не солдаут?

рекламні стратегії та вибір цілі таргетованої реклами для івентів

конкретні покрокові алгоритми запуску реклами події

Кому буде цікаво?

Тим, хто до цього запускав рекламу подій через кнопку boost, інтуїтивно і навпомацки

Організаторам, які хочуть збирати повні зали мотивованої аудиторії

Тим, хто не знає, що таке custom audience і як утримувати її увагу до події

Хто хоче навчитися будувати стратегію просування, а не точково тиснути на чарівну кнопку “рекламувати”

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • запис вебінару
  • 350
    грн.
  • можливість переглядати у зручний час

Забрати запис