чому кнопка boost event – це ще не солдаут?
рекламні стратегії та вибір цілі таргетованої реклами для івентів
конкретні покрокові алгоритми запуску реклами події
чому кнопка boost event – це ще не солдаут?
рекламні стратегії та вибір цілі таргетованої реклами для івентів
конкретні покрокові алгоритми запуску реклами події
Тим, хто до цього запускав рекламу подій через кнопку boost, інтуїтивно і навпомацки
Організаторам, які хочуть збирати повні зали мотивованої аудиторії
Тим, хто не знає, що таке custom audience і як утримувати її увагу до події
Хто хоче навчитися будувати стратегію просування, а не точково тиснути на чарівну кнопку “рекламувати”
SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.