Коли? 17 квітня, 11:00 – 17:00
Це буде дійсно той інтенсив, на якому ви отримаєте цінні підказки, рекомендації і зможете навчитися самостійно запускати справді ефективну рекламу в Facebook та Instagram🔻
Робота в міні-групі до 8 людей.
Налагоджений зворотній зв’язок.
Ви дізнаєтесь:
❓Чому Facebook реклама працює в одиниць❓
❓Які цілі рекламних кампаній існують і коли яку обирати❓
❓Як і чому показники охоплення і взаємодій впливають на ціну за результат❓
❓Як створювати “холодні” і “теплі аудиторії”?❓
❓Реальні можливості “потрапити в яблучко” і не злити кошти🎯
❓мінімум 5 конкретних “ланцюжків” рекламних активностей, які дійсно працюють🎯
❓Від чого залежить рекламний бюджет і як його розраховувати❓
❓Всі технічні нюанси налаштувань рекламної кампанії, які економлять ваші гроші🎯
🔻Тож, кому цікаво, долучайтеся.
А цікаво буде:
🎯Тим, хто працює в SMM, але запускає рекламні кампанії інтуїтивно
🎯Всім, хто запускає оголошення через кнопку “рекламувати” під постами
🎯Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого
🎯Тим, хто не знає, що таке СTR, custom audience, delivery optimization, facebook pixel
🎯Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, за що платити гроші SMM-cпеціалістам,.. а за що платити не варто
🎯Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram
🔻Програма🔻
🔹огляд алгоритмів роботи Facebook. як працює реклама?
🔹показники ефективності: чого прагнемо і що аналізуємо?
🔹грамотна постановка цілей таргетологу
🔹цілі рекламних кампаній: яку обрати, щоб не злити бюджет?
🔹сегментація аудиторії для реклами
🔹створення saved audience. розбір можливих помило. огляд основних можливостей системи
🔹створення custom audience. принципи ретаргетингу і роботи Facebook Pixel
🔹створення lookalike audience
🔹розбір базових стратегій і “ланцюжків” рекламних кампаній
🔹розрахунок рекламного бюджету. від чого залежить ціна за результат
🔹delivery optimization
🔹огляд плейсментів. розбір можливих помилок
🔹можливості а/b тестування
🔹покрокове створення рекламної кампанії
🔹визначення стратегії рекламних кампаній свого кейсу. побудова алгоритму дій
*Просимо звернути особливу увагу, що кількість місць на цей практичний інтенсив дійсно обмежена! Тому прохання – відповідально підійти до планування відвідин практикуму.
Кошти за квиток у повному обсязі повертаються лише у випадку скасування броні місця не менше, ніж за тиждень до події.
50% вартості повертаються у разі скасування броні не менше, ніж за 3 доби до події.
При скасуванні броні пізніше, кошти не повертаються.
Вдячні за розуміння.
До зустрічі, колеги.
Кількість місць на практикумі обмежена – до 8.
📩Реєструйтеся і бронюйте місця, поки вони є 📩

SMM інструктор

Ольга Філіпова

SMM-інструктор, SMM-стратег, таргетолог.
Дипломований спеціаліст з соціальних комунікацій.
Засновниця Школи Smm Factory.
Досвід в PR та рекламі з малим і мікробізнесом в Україні, громадськими, культурними і соціальними проектами – 10 років.
Практичний досвід в SMM – 7 років.
Досвід консалтингу в галузі – 4 роки.

Вартість участі

  • Early
  • 1000
    грн.
  • Бронювання місця в березні
  • місце в міні-групі
  • 6 годин практичного навчання
  • Доступ до матеріалів
  • Standard
  • 1200
    грн.
  • Бронювання до 10 квітня
  • місце в міні-групі
  • 6 годин практичного навчання
  • Доступ до матеріалів
  • Owl
  • 1500
    грн.
  • Бронювання після 10 квітня
  • місце в міні-групі
  • 6 годин практичного навчання
  • Доступ до матеріалів
  • Пакет “Profi”
  • 2500
    грн.
  • місце в міні-групі
  • 6 годин практичного навчання
  • Персональна консультація з налаштування реклами у вашому проекті – 2 години
  • Доступ до матеріалів

Забронювати місце