Налагоджений зворотній зв’язок.
Чому Facebook реклама працює в одиниць
Які цілі рекламних кампаній існують і коли яку обирати
Як і чому показники охоплення і взаємодій впливають на ціну за результат
Як створювати “холодні” і “теплі аудиторії”?
Реальні можливості “потрапити в яблучко” і не злити кошти
мінімум 5 конкретних “ланцюжків” рекламних активностей, які дійсно працюють
Від чого залежить рекламний бюджет і як його розраховувати
Всі технічні нюанси налаштувань рекламної кампанії, які економлять ваші гроші
Тим, хто працює в SMM, але запускає рекламні кампанії інтуїтивно
Всім, хто запускає оголошення через кнопку “рекламувати” під постами
Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого
Тим, хто не знає, що таке СTR, custom audience, delivery optimization, facebook pixel
Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, за що платити гроші SMM-cпеціалістам,.. а за що платити не варто
Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram
огляд алгоритмів роботи Facebook. як працює реклама?
показники ефективності: чого прагнемо і що аналізуємо?
грамотна постановка цілей таргетологу
цілі рекламних кампаній: яку обрати, щоб не злити бюджет?
сегментація аудиторії для реклами
створення saved audience. розбір можливих помило. огляд основних можливостей системи
створення custom audience. принципи ретаргетингу і роботи Facebook Pixel
створення lookalike audience
розбір базових стратегій і “ланцюжків” рекламних кампаній
розрахунок рекламного бюджету. від чого залежить ціна за результат
delivery optimization
огляд плейсментів. розбір можливих помилок
можливості а/b тестування
покрокове створення рекламної кампанії
визначення стратегії рекламних кампаній свого кейсу. побудова алгоритму дій
Кошти за квиток у повному обсязі повертаються лише у випадку скасування броні місця не менше, ніж за тиждень до події.
50% вартості повертаються у разі скасування броні не менше, ніж за 3 доби до події.
При скасуванні броні пізніше, кошти не повертаються.
Вдячні за розуміння.