Коли? 17 квітня, 11:00 – 17:00
Це буде дійсно той інтенсив, на якому ви отримаєте цінні підказки, рекомендації і зможете навчитися самостійно запускати справді ефективну рекламу в Facebook та Instagram

Робота в міні-групі до 8 людей.
Налагоджений зворотній зв’язок.

Тож, кому цікаво, долучайтеся.
А
цікаво буде:

Тим, хто працює в SMM, але запускає рекламні кампанії інтуїтивно

Всім, хто запускає оголошення через кнопку “рекламувати” під постами

Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого

Тим, хто не знає, що таке СTR, custom audience, delivery optimization, facebook pixel

Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, за що платити гроші SMM-cпеціалістам,.. а за що платити не варто

Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram
Програма

огляд алгоритмів роботи Facebook. як працює реклама?

показники ефективності: чого прагнемо і що аналізуємо?

грамотна постановка цілей таргетологу

цілі рекламних кампаній: яку обрати, щоб не злити бюджет?

сегментація аудиторії для реклами

створення saved audience. розбір можливих помило. огляд основних можливостей системи

створення custom audience. принципи ретаргетингу і роботи Facebook Pixel

створення lookalike audience

розбір базових стратегій і “ланцюжків” рекламних кампаній

розрахунок рекламного бюджету. від чого залежить ціна за результат

delivery optimization

огляд плейсментів. розбір можливих помилок

можливості а/b тестування

покрокове створення рекламної кампанії

визначення стратегії рекламних кампаній свого кейсу. побудова алгоритму дій
*Просимо звернути особливу увагу, що кількість місць на цей практичний інтенсив дійсно обмежена! Тому прохання – відповідально підійти до планування відвідин практикуму.
Кошти за квиток у повному обсязі повертаються лише у випадку скасування броні місця не менше, ніж за тиждень до події.
50% вартості повертаються у разі скасування броні не менше, ніж за 3 доби до події.
При скасуванні броні пізніше, кошти не повертаються.
Вдячні за розуміння.
До зустрічі, колеги.
Кількість місць на практикумі обмежена – до 8.