Про теорію поколінь чули вже майже всі.

Але якщо людина народилася, скажімо, в 1995-му, це ще ні про що не  говорить.

В чому ж суть підходу? І яким чином він може допомогти ефективно будувати діалог: в родині та на роботі, з керівниками та підлеглими, колегами та клієнтами.

На тренінгу будемо говорити про ціннісні орієнтири поколінь і те, як їх використовувати в комунікації.

В програмі:

  • основні принципи Теорії Поколінь 
  • розподіл поколінь: хронологія та умови 
  • відмінності “дозрівання” поколінь у світі
  • архетипи поколінь і поведінкові моделі
  • причини “конфлікту поколінь”
  • цінності поколінь і рекламні меседжі

Як буде проходити тренінг:

  • вижимка актуальної інформації від спікера
  • брейншторми 
  • практичні вправи та ігри для закріплення інформації

Якщо теж любите такий нелекційний формат – тоді точно долучайтеся!

Кому буде корисно?

  • всім, незалежно від професії, хто хоче розібратися в психології мислення: своїй, своїх дітей, інших членів родини, свого оточення 
  • всім, хто працює в маркетингу, будує комунікацію в соціальних мережах (і не тільки)
  • всім, хто хоче зрозуміти свою цільову аудиторію і що для неї важливо
  • всім, хто працює в HR та рекрутингу
  • всім, хто хоче говорити на одній мові зі своїми клієнтами, партнерами, працівниками
  • хто не хоче перечитувати купу літератури на тему, але прагне “докопатися” до суті теорії

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

SMM instructor, таргетолог.
Засновниця Школи SMM Factory.
Досвід в PR та рекламі з малим і мікробізнесом в Україні, громадськими, культурними і соціальними проектами – 10 років.
Практичний досвід в SMM – 7 років.
Досвід консалтингу в галузі – 4 роки.

Вартість запису

  • При бронюванні місця після 5 серпня
  • 350
    грн.
  • можливість переглянути у зручний час

Придбати запис