Про теорію поколінь чули вже майже всі.
Але якщо людина народилася, скажімо, в 1995-му, це ще ні про що не говорить.
В чому ж суть підходу? І яким чином він може допомогти ефективно будувати діалог: в родині та на роботі, з керівниками та підлеглими, колегами та клієнтами.
На тренінгу будемо говорити про ціннісні орієнтири поколінь і те, як їх використовувати в комунікації.
В програмі:
- основні принципи Теорії Поколінь
- розподіл поколінь: хронологія та умови
- відмінності “дозрівання” поколінь у світі
- архетипи поколінь і поведінкові моделі
- причини “конфлікту поколінь”
- цінності поколінь і рекламні меседжі
Як буде проходити тренінг:
- вижимка актуальної інформації від спікера
- брейншторми
- практичні вправи та ігри для закріплення інформації
Якщо теж любите такий нелекційний формат – тоді точно долучайтеся!
Кому буде корисно?
- всім, незалежно від професії, хто хоче розібратися в психології мислення: своїй, своїх дітей, інших членів родини, свого оточення
- всім, хто працює в маркетингу, будує комунікацію в соціальних мережах (і не тільки)
- всім, хто хоче зрозуміти свою цільову аудиторію і що для неї важливо
- всім, хто працює в HR та рекрутингу
- всім, хто хоче говорити на одній мові зі своїми клієнтами, партнерами, працівниками
- хто не хоче перечитувати купу літератури на тему, але прагне “докопатися” до суті теорії