Instagram майбутнього
Ми не будемо писати тут про давно відомі істини, як от тренд відеоконтенту чи важливість прямих ефірів.
Ми спробуємо повангувати на тему, що може змінитися в Insta в контексті розвитку сучасних технологій. Спираємося на існуючі вимоги ринку і запити користувачів. Зазираємо в майбутнє, фантазуємо, пророкуємо…
Фільтри з доповненою реальністю. Перші ластівки вже полетіли. Косметику від Кайлі Дженнер вже можна “припасувати” своїм фото, а IKEA просуває свій AR-каталог. Уявляємо, як в Insti можна буде одразу приміряти одяг чи аксесуари
Ще більше вбудованої реклами. Думаємо, це очевидний прогноз. Адже Instagram стає основним маркет плейсом в сегменті B2C. Оплата в один клік вже не мрія. А отже – більшій кількості рекламі бути! Наприклад, в коментарях чи між фотографіями в галереї… Як вам?
Сервіс знайомств. Дивилися “Чорне Дзеркало”? А що як раптом Instagram почне знайомити між собою людей, які “ідеально підходять” один одному? Скажімо, ставлять лайки однаковим фото чи дивляться одні трансляції. Може, система буде оцінювати відсоток “вдалих стосунків”, га? Цілком реально…
Індексація контенту. Це з омріяного. Адже зараз пошук всередині мережі працює просто нестерпно! Саме тому провалився проект IGTV – йому поки ніяк не наздогнати YouTube – без вбудованої системи пошуку.
А якщо серйозно (хоча хто сказав, що попередні пункти – це жарти?):
Instagram сам став першим трендом сучасності. “Інстастайл” тепер перша вимога для будь-якого оффлайн бізнесу чи навіть способу життя. Скільки всього в світі зараз робиться для фото в Instі! Аж страшно подумати!
Давайте не будемо перетворюватися в героїв “Чорного Дзеркала”, які все вимірюють лайками “обгортці”?