🔑Формат🔑
🗝робота в командах
🗝 змагання
🗝практичні вправи
🗝мінімум теорії
🔑Питання, що розглядаються🔑
🗝робота з аудиторією. портрет цільового клієнта.
🗝неймінг і створення слоганів
🗝розробка унікальної торгової пропозиції
🔑Кількість учасників: 12-16
✅Кому буде цікаво✅
🔹маркетологам і смм-никам початківцям
🔹смм-никам, які працюють довше, але “плавають” в маркетингових питаннях
🔹студентам-маркетологам
🔹членам ГО, що просувають соціальні, культурні, мистецькі проекти
🔹студентам економічного факультету, факультету менеджменту, студентам, що вивчають психологію та соціологію
🔹організаторам подій – для прокачки маркетингових скілів
🔹всім, хто планує заснувати власну справу, а не працювати на когось
🔑Гра 2.O’key🔑 – можливість спробувати себе у ролі маркетологів-стратегів – в розробці продукту і його позиціонуванні на ринку.
🗝Команди створюють назву, слоган і УТП проекту.
🗝переможців визначають практикуючі маркетологи.
✅Що дає тренінг-гра 2.О’key: Ключі маркетолога✅
🔹розвиває навички командної роботи
🔹прокачує креативне мислення
🔹занурює в будні маркетолога
🔹вчить аналізувати аудиторію
🔹і створювати продукт/послуги саме для неї