5 способів збирати заявки без сайту!
📌Детальний розбір:
на вебінарі розглянемо різні методи збору заявок для продажу товарів, послуг, інформаційних продуктів, експертності.

🔻У програмі🔻
🔘лід-магніт: для чого потрібен і як використовувати?
🔘приклади “воронок” залучення для різних видів бізнесу
🔘5 способів технічно організувати збір заявок у Facebook/Instagram
🔘Google форма та форма лідів Facebook: порівняння
Ліди в Messenger та в коментарях
🔘Магічна сила сторіз
🔘Instant Expierence або лендінг, зроблений у Facebook
🔘Взаємодія з дописом, кліки, повідомлення, ліди: коли і яку рекламну ціль обирати?
🔘Технічні нюанси і розбір інтерфейсу

🔻Кому буде корисно🔻
🎯тим, хто шукає нових клієнтів онлайн
🎯тим, хто не має сайту або в кого сайт недостатньо сучасний
🎯тим, хто просуває власну експертність чи будь-який освітній продукт
🎯тим, хто продає товари чи надає послуги
🎯тим, хто не має або має недостатньо досвіду у зборі контактів\заявок без сайту
🎯тим, хто ще не дуже орієнтується в технічних тонкощах роботи з рекламою Fb/Insta
🎯тим, хто сидить на місці, поки інші щодня знаходять потенційних клієнтів
🎯тим, хто шукає ідеї та натхнення для організації збору лідів

🔻В результаті🔻
🔘порівняєте різні способи збору заявок: коли який застосовувати? що і в яких випадках дешевше?
🔘оберете актуальні для свого проекту прийоми залучення вхідних заявок
🔘зрозумієте технічні аспекти роботи з формою лідів Facebook, Instant Expierence
🔘отримаєте детальні інструкції: що і за чим робити
🔘дізнаєтеся про вибір релевантних цілих реклами для різних моделей залучення
🔘зможете налагодити стабільний потік заявок онлайн

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

Засновниця Школи SMM Factory.
Досвід в PR та рекламі з малим і мікробізнесом в Україні, громадськими, культурними і соціальними проектами – 10 років.
Практичний досвід в SMM – 7 років.
Досвід консалтингу в галузі – 4 роки.

Вартість запису

  • 350
    грн.
  • Запис вебінару

Придбати запис