Маркетинг 2020

Що треба врахувати сьогодні, щоб бути конкурентноспроможним завтра?

Ми підготували підбірку трендів маркетингу, спираючись на спостереження світових експертів. Які зміни можуть відбутися? Можливо, варто почати гру на випередження конкурентів вже зараз?

Публікації тет-а-тет

Зміна змісту відповідно до дій клієнта, доступна зараз в e-mail маркетингу, стане можливістю для всього онлайн контенту. Ми зможемо мати веб-сайт або блог, який створюватиметься “на ходу” для кожного відвідувача на основі контекстного знання про нього (тобто, що він шукав до того, як потрапив на сайт, як часто він відвідував певні сторінки, на що клікав).

Джессіка Край, директор з керування даними, маркетолог, Barkley

Роботоготовність

Машинне навчання, розпізнавання мови та інші технології стануть реальністю, так само, як стали чат-боти і цифрові помічники. Та організовуватимуть цю комунікацію люди. Такі розробки викликані потребою підтримки сотень і тисяч бесід у реальному часі з мільйонами людей щодня.

Кірк Шейфіц, співзасновник, Story Worldwide

Аудіо

Я передбачую відродження підкастів. Ми всі думали, що аудіоформат загинув після популяризації візуального контенту. Тим не менш, аудіо має величезні переваги, коли справа доходить до економії часу. Цей тренд диктуватиме багатозадачність сьогодення. Наприклад, ви завжди можете слухати підкаст: під час руху, будь-де. Крім того, ми матимемо справу з поколінням, яке буде частіше слухати поради та лайф-хаки, щоб покращити своє життя, а не лише музику.

Шрініваса Рагаван, генеральний директор та засновник, Animaker

Рубрики

Тактичні зміни полягатимуть в переході від постійних хаотичних публікацій до використання оригінальних серій: відеоролики, статті, підкасти тощо. Завдання рубрик, серій контенту – зосередити увагу на тому, що ваша марка володіє однією важливою ідеєю в розумінні аудиторії, з часом її закріплюючи.

Джей Акунцо, творець і господар, Unthinkable

Майданчик комунікації

Розповсюдження буде дорогим для компаній, які не володіють каналами комунікації. Споживачі контенту втомляться від великої кількості майданчиків і зупиняться на кількох обраних. Якщо ви не один з них – перед вами величезні виклики.

Джон Холл, виконавчий директор, Influence & Co.

Голосовий пошук

За даними дослідження, у 2022 році за один місяць буде надходити понад 200 мільярдів голосових запитів. Цей обсяг складе половину всіх пошукових запитів, оскільки об’єм використання Alexa, Echo Dot, Google Home, Siri та інших пристроїв для пошуку збільшиться. Новіші пристрої та передові технології дозволяють шукачам ставити прямі питання.

Маркетологам потрібно буде враховувати це при створенні контенту. Через голосовий пошук користувачі шукають швидку відповідь. Відповідь на їхні запит не потребують додаткового контексту.

Енді Крестодіна, головний та стратегічний директор, Orbit Media

Головний важіль всіх трендів – розвиток штучного інтелекту.  За іронією долі ці технології допоможуть краще комунікувати з людьми.

Репост вітається!

Останні новини