Кому буде цікаво?
власникам бізнесу
фрілансерам, самозайнятим підприємцям
експертам, наставникам, тренерам
маркетологам, смм-никам, таргетологам, копірайтерам
Трансформація маркетингових активностей
Зміна ринку і вибір цільової аудиторії
Як бізнесу зараз поводитися в соціальних мережах?
Зміна контент-стратегії
Копірайтинг: що змінилося?
Таргетована реклама: зниження рівня конкуренції і як це використовувати?
SММ-стратег, таргетолог. Засновниця і провідна тренерка Школи SMM Factory. З 2008 року в зовнішніх комунікаціях. 12 років працює в PR та рекламі з малим і мікробізнесом в Україні, громадськими, культурними і соціальними проєктами. Ментор з 5-річним досвідом. Понад 500 випускників. Авторка практичних курсів з маркетингу, SMM, розвитку особистого бренду.