Трансформаційний курс з розвитку Я-Бренду

Група до 10 людей

Старт курсу – 4 квітня

Заняття по понеділках і четвергах

18:30 – 21:00

12 занять в ZOOM в режимі відеоконференції

Більше 20 інструментів для стратегічних рішень

Персональна робота з кожним учасником

Кожен отримує персональний фідбек ментора 

Захист власного проєкту

Кому буде цікаво?

маркетологів, смм-ників, копірайтерів

експертів будь-яких ніш

наставників, коучів, тренерів та представників інших допоміжних професій

фрілансерів і стартаперів

Це 100% для тебе, якщо

Якщо ти давно збирався запустити свій проєкт, розвинути свою сторінку в соцмережах або змінити напрям діяльності чи роботу, але не знаєш, з чого почати

Якщо постійно відкладав досягнення своїх цілей через нерозуміння інструментів, алгоритму чи механіки дій

Якщо бракувало системності чи мотивації доводити почате до кінця.

Якщо загубився в океані інформаційного шуму, постійно порівнюєш себе з іншими і не можеш знайти свій шлях

Блок 1. Зрозуміти себе. Вектор всередину. Пошук власної ідентичності і робота над іміджем

Заняття 1. Діагностика типу особистості і визначення провідних архетипів

Заняття 2. Постановка намірів та цілей.

Заняття 3. Формулювання ключових цінностей.

Заняття 4. Особиста місія і завдання діяльності

Заняття 5. Робота зі страхами та блоками

Заняття 5. Визначення основних фахових компетенцій і сильних сторін

Блок 2. Просувати себе. Вектор назовні. Позиціонування і упаковка я-бренду

Заняття 7. Вибір цільової аудиторії, відмова від “не своїх” клієнтів

Заняття 8. Робота з мотивацією і потребами ЦА

Заняття 9. Формулювання УТП на основі сильних сторін

Заняття 10. Продукти “я-бренду”. Що я продаю?

Заняття 11. Шлях клієнтів і ваша пропозиція на кожному етапі

Заняття 12. Визначення ключових тем і рубрик, контент-стратегії

Що в результаті?

розуміння своїх компетенцій і сильних сторін

впевненість у своїй цінності як спеціаліста

сміливість розповідати про себе і свою діяльність

сформована місія і ключові цінності як основа позиціонування

визначена і сегментована цільова аудиторія

сформульовані УТП і ядро позиціонування

розроблена контент-стратегія

покроковий алгоритм дій на наступні 3 місяці

Авторка і менторка програми

Ольга Філіпова

В 2013-му переїхала до Львова, де тоді нікого не знала. І тепер, через 8 років, має тут свою улюблену справу.

SMM-стратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Засновниця простору розвитку “Простір О”. Авторка і тренерка трансформаційних курсів з розвитку особистого бренду.

Вартість участі

  • Early
    при бронюванні місця в лютому
  • 4500
    грн.
  • 12 практикумів в міні-групі
  • записи занять з доступом на 3 місяці
  • супровід домашніх завдань і індивідуальні консультації ментора
  • груповий чат підтримки
  • Standard
    при бронюванні місця до 25 березня
  • 5000
    грн.
  • 12 практикумів в міні-групі
  • записи занять з доступом на 3 місяці
  • супровід домашніх завдань і індивідуальні консультації ментора
  • груповий чат підтримки
  • Owl
    при бронюванні місця після 25 березня
  • 5500грн.
  • 12 практикумів в міні-групі
  • записи занять з доступом на 3 місяці
  • супровід домашніх завдань і індивідуальні консультації ментора
  • груповий чат підтримки

Забронювати місце