Мене звати Ольга. Мій досвід роботи в SMM вже понад 8 років. Всі в Україні і з малим бізнесом. Це коли немає десятків тисяч баксів в місяць на просування, як ви розумієте.
За цей час я бачила всяке. І тотальне нерозуміння процесів маркетингу власниками бізнесу, і безвідповідальність горе-спеціалістів. І 3 роки тому мене це врешті-решт так дістало, що я вирішила ділитися своїм практичним досвідом і набутими знаннями. Аби внести свою лепту у зміни ситуації на ринку SMM послуг.
Вже майже 3 роки існує моя Школа SMM factory, щомісяця я проводжу практичні курси, тренінги та інтенсиви. Виключно практичні. Але роботи ще дуже багато.
Всі, хто мене вже знає, або ж навчався в мене, знає, що філософія Школи SMM factory далека від проектів інфобізнесу. Тому я працюю переважно оффлайн і в міні групах.
На цьому вебінарі я теж не прагну збирати сотні “всіхпідряд”, а лише тих, хто зацікавлений в грамотному і усвідомленому SMM, хто не шукає формул і пілюлей.
Хочу висвітлити питання взаємозв’язку і взаємозалежності у тандемі власник-підрядник. Розповісти про зони відповідальності кожного.
Тому цей вебінар для:
- тих, хто має свій бізнес/проект і хоче делегувати SMM, при цьому розуміючи, як цього підрядника обрати, оцінювати і винагороджувати
- або ж самостійно прагне розібратися у всіх тонкощах соцмереж для бізнесу
- тих, хто працює в SMM на когось і хоче убезпечити себе від неадекватних вимог і навчитися відстоювати свою думку
Поговоримо про:
- стан ринку SMM послуг в нашій країні, зокрема, у Львові
- постановку цілей і розподіл обов’язків
- що повинен і не повинен [робити] смм-ник?
- як знайти хорошого смм-ника і що потрібно знати самому, аби його знайти?
- вимірюваність результатів роботи: групи показників і як вони утворюються?
- специфіку просування малого бізнесу в Україні
Звісно, розповім деталі про події Школи SMM factory в лютому.
Тому готуйте свої питання!
Зустрінемося в ефірі 6 лютого о 19:00.
Реєструйтеся!
Після реєстрації перевіряйте будь ласка електронну скриньку, туди надійде лист з реквізитами для оплати, а після неї – посилання на вебінар.