Мене звати Ольга. Мій досвід роботи в SMM вже понад 8 років. Всі в Україні і з малим бізнесом. Це коли немає десятків тисяч баксів в місяць на просування, як ви розумієте.

За цей час я бачила всяке. І тотальне нерозуміння процесів маркетингу власниками бізнесу, і безвідповідальність горе-спеціалістів. І 3 роки тому мене це врешті-решт так дістало, що я вирішила ділитися своїм практичним досвідом і набутими знаннями. Аби внести свою лепту у зміни ситуації на ринку SMM послуг.

Вже майже 3 роки існує моя Школа SMM factory, щомісяця я проводжу практичні курси, тренінги та інтенсиви. Виключно практичні. Але роботи ще дуже багато.

Всі, хто мене вже знає, або ж навчався в мене, знає, що філософія Школи SMM factory далека від проектів інфобізнесу. Тому я працюю переважно оффлайн і в міні групах. 

На цьому вебінарі я теж не прагну збирати сотні “всіхпідряд”, а лише тих, хто зацікавлений в грамотному і усвідомленому SMM, хто не шукає формул і пілюлей.

Хочу висвітлити питання взаємозв’язку і взаємозалежності у тандемі власник-підрядник. Розповісти про зони відповідальності кожного.

Тому цей вебінар для:

  • тих, хто має свій бізнес/проект і хоче делегувати SMM, при цьому розуміючи, як цього підрядника обрати, оцінювати і винагороджувати
  • або ж самостійно прагне розібратися у всіх тонкощах соцмереж для бізнесу
  • тих, хто працює в SMM на когось і хоче убезпечити себе від неадекватних вимог і навчитися відстоювати свою думку

Поговоримо про:

  • стан ринку SMM послуг в нашій країні, зокрема, у Львові
  • постановку цілей і розподіл обов’язків
  • що повинен і не повинен [робити] смм-ник?
  • як знайти хорошого смм-ника і що потрібно знати самому, аби його знайти?
  • вимірюваність результатів роботи: групи показників і як вони утворюються?
  • специфіку просування малого бізнесу в Україні

Звісно, розповім деталі про події Школи SMM factory в лютому. 

Тому готуйте свої питання!

Зустрінемося в ефірі 6 лютого о 19:00.

Реєструйтеся!

Після реєстрації перевіряйте будь ласка електронну скриньку, туди надійде лист з реквізитами для оплати, а після неї – посилання на вебінар.

Вебінар проводить

Ольга Філіпова

SMM instructor, таргетолог.

Засновниця Школи SMM Factory.

Досвід в PR та рекламі – 9 років.

Практичний досвід в SMM – 6 років.

Досвід консалтингу в галузі – 3 роки.

Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами

Вартість участі

  • Участь у вебінарі онлайн
  • 100
    грн.
  • посилання на вебінар у прямому ефірі
  • можливість поставити свої запитання
  • Запис вебінару
  • 200
    грн.
  • посилання на запис вебінару
  • можливість повертатися до відео у зручний час

Зареєструватися