Мотиваційна подія для:

тих, хто тільки планує розпочати свій шлях в SMM, давно наважується, та все ніяк не вирішить, з чого почати

тих, хто розвиває свій бренд спеціаліста, мріє сам обирати проекти до душі і співпрацювати тільки з адекватними замовниками

тих, хто має свій проект, самостійно працює з ним в соціальних мережах і хоче бути не гірше профі

для тих, хто шукає підрядників, замовників, однодумців, хто просто любить SMM і завжди радий бути в колі колег

Програма

Ольга Філіпова

SMM-стратег, SMM-інструктор, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікробізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Я-бренд смм-ника: як наповнити змістом і вирізнятися?

  • цінності: або що під обгорткою?
  • скажи хто твоя ЦА, і я скажу тобі хто ти
  • позиціонування – як рішення про позицію
  • демпінг та інші смертні гріхи фахівця галузі

Юля Хома

SMM-менеджер в одній з 20- ти найкращих SMM- агенцій України «Hmara». Розвиває локальні Львівські, всеукраїнські, міжнародні бренди. Instagaram-інструктор в Школі SMM Factory.

3 роки в SMM: мій шлях від фрілансу до співпраці з міжнародним брендом

  • з чого розпочати шлях в SMM і без яких навичок нічого не вийде?
  • як і де шукати перших клієнтів? 
  • як скласти портфоліо, яке вразить?
  • що потрібно, аби працювати в смм-агенції?

Юлія Романишин

Юлія Романишин – cпівзасновниця комунікаційної агенції JJ agency. 3 роки досвіду роботи у сфері SMM – понад 15 проектів різного спрямування: Galicia, Світанок, Budzzini, Панда суші та ін. Фото-інструктор в Школі SMM Factory.

Штатний працівник vs фрілансер: що обрати? реальний досвід

  • фріланс і комунікація із замовниками
  • робота в команді штатним працівником
  • професії у сфері smm: що обрати?
  • як знайти комфортний проект і чому це важливо?

Ольга Венгер

Контент-менеджер, відеомейкер, івентор. Знімає рекламні ролики для магазинів, ресторанів, а також особисті відеосесії. Відео-інструктор в Школі SMM Factory. Спікер мотиваційних марафонів. 

Відеозйомка і сторімейкінг – від хобі до професії

  • як я довго шукала себе і знайшла у створенні відео?
  • професія сторіз- і відеомейкера: що потрібно вміти? 
  • типи відео для Instagram і тренди сторіз 2021
  • програми для монтажу: як обрати і для чого використовувати?

Вартість участі

  • При реєстрації до 5 березня
  • 200
    грн.
  • При реєстрації після 5 березня
  • 250
    грн.

Забрати свій квиток