Закрита зустріч-нетворкінг з командою Школи SMM Factory з нагоди Дня Валентина.

Традиційне професійне рандеву. Щороку напередодні Дня закоханих ми збираємо випускників, колег і однодумців і говоримо про любов до маркетингу та SMM.

Цього року у форматі закритої вечірки. Камерна атмосфера, спілкування з колегами, келих вина для настрою… Ну і звісно, мотиваційні виступи від викладачів та випускників Школи SMM Factory.

Чудова нагода познайомитися з нашим простором або ж знову зустріти добрих знайомих!

Також для всіх учасників – освітні подарунки від команди Школи SMM Factory.

Коли?

13 лютого

17:00 – 20:00

Де?

Креативний простір ВИШКА studio (вул. Високий Замок, 4)

.

Кількість місць обмежена! Лише 10 місць

Для кого буде цікава подія?

всіх наших випускників, колег і всіх хороших знайомих, яким ми завжди раді бачити

тих, хто тільки планує розпочати свій шлях в SMM, давно наважується, та все ніяк не вирішить, з чого почати

хто розвиває свій бренд експерта, тренера, наставника, творця або просуває свій проєкт, продукт чи послугу

хто шукає підрядників, замовників, однодумців, хто просто любить SMM і завжди радий бути в колі колег

Що чекає на учасників?

нетворкінг і неформальне спілкування з колегами та однодумцями

мотиваційні виступи викладачів і випускників Школи SMM Factory

вино і тематичне частування

святкова фотозона і знімки від професійного фотографа

Програма

Ольга Філіпова

Ментор, засновниця і провідна тренерка Школи SMM Factory.

SMM-стратег з 12-річним досвідом.

SMM 2022: любов і розрахунок

  • сторінки в соцмережах як перше побачення
  • сенс і любов з першого сторіс
  • не розрахунок, а стратегія: про векторність комунікації
  • флірт, наставництво та інші “рольові ігри”

Юлія Романишин

Cпівзасновниця JJ agency. SMM-спеціаліст. SMM-інструктор в Школі SMM Factory.

Випускниця Школи SMM Factory 2018 року. 4 роки досвіду роботи у сфері SMM.

Від хобі до бізнесу: шлях створення SMM-агенції

  • з чого почати свій шлях у SMM?
  • які скіли потрібні у цій сфері?
  • чому команда – це важливо?
  • організація роботи SMM-агенції
  • клієнт: друг чи ворог?
  • етапи роботи з клієнтом

Роксолана Писаренко

SMM-стратег, таргетолог.

Випускниця Школи SMM Factory 2021 року.

SMM на фрілансі або як я здійснила свою мрію

  • чому SMM і з чого все почалось?
  • пошук перших клієнтів
  • будні фрілансера: вся правда з досвіду
  • графік на фрілансі: плюси і мінуси
  • делегування і партнерства

Вартість участі

  • Standard – при реєстрації до 10 лютого
  • 700
    грн.
  • участь в події
  • SMM нетворкінг
  • вино і тематичне частування
  • атмосферні знімки від професійного фотографа
  • Owl – при реєстрації після 10 лютого
  • 800
    грн.
  • участь в події
  • SMM нетворкінг
  • вино і тематичне частування
  • атмосферні знімки від професійного фотографа

Забрати свій квиток