📈 Розглядаємо:
◾ Групи показників ефективності та KPI в SMM
◾ Статистика та розуміння взаємозв’язку показників
◾ Внутрішня статистика Facebook та Instagram
◾ Як не заплутатися в цифрах? На що звертати увагу?
◾ Додаткові сервіси аналізу показників: огляд функціоналу
Хто досі не потоваришував з цифрами у соціальних мережах, долучайтеся обов*язково!
📈 Огляд інтерфейсу сервісів аналітики, розбір на прикладах – максимум для того, аби ви отримали відповіді на всі свої питання!
🔻Кому буде цікаво:
🎯Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого
🎯Тим, хто не знає, що таке Popsters, ER, Frequency, CPR
🎯 SMM-никам, які працюють інтуїтивно
🎯Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, як “виміряти” роботу підрядника
🎯Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram
📊 Не потрібно більше боятися цифр, потрібно нарешті з ними розібратися. Долучайся до вебінару і зроби це!

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • Запис вебінару
  • 350
    грн.
  • доступ до відеозапису ефіру і можливість переглядати у зручний час

Придбати запис