
Розглядаємо:

Групи показників ефективності та KPI в SMM

Статистика та розуміння взаємозв’язку показників

Внутрішня статистика Facebook та Instagram

Як не заплутатися в цифрах? На що звертати увагу?

Додаткові сервіси аналізу показників: огляд функціоналу
Хто досі не потоваришував з цифрами у соціальних мережах, долучайтеся обов*язково!

Огляд інтерфейсу сервісів аналітики, розбір на прикладах – максимум для того, аби ви отримали відповіді на всі свої питання!

Кому буде цікаво:

Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого

Тим, хто не знає, що таке Popsters, ER, Frequency, CPR

SMM-никам, які працюють інтуїтивно

Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, як “виміряти” роботу підрядника

Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram

Не потрібно більше боятися цифр, потрібно нарешті з ними розібратися. Долучайся до вебінару і зроби це!