🎯100% роботи в Facebook Ads.
Детальний розбір інтерфейсу створення аудиторій🎯
🔻Розглядаємо:🔻
▪ обрахування об’єму потенційної аудиторії
▪ можливості детального таргетингу
▪ специфіку вибору геолокації
▪ інтереси чи поведінка: що працює краще?
▪ як грамотно поєднувати кілька критеріїв для звуження аудиторії?
▪ створення “теплих” аудиторії для ретаргетингу
▪ масштабування за рахунок схожих аудиторій
Хто досі відкладав вивчення цих питань, долучайтеся.
Також говоритимемо про цілі рекламних кампаній і те, як вони впливають на цифри в аналітиці.
🔻Цікаво буде:
🎯Тим, хто до цього запускав рекламні кампанії інтуїтивно
🎯Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого
🎯Тим, хто не знає, що таке ER, custom audience, delivery optimization
🎯Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, як перевірити роботу підрядника
🎯Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

SMM-cтратег, таргетолог. Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • Запис вебінару
  • 350
    грн.
  • доступ до відеозапису ефіру і можливість переглядати у зручний час
  • доступ до презентації вебінару

Придбати запис