принципи роботи алгоритмів
вибір рекламних цілей
залежність вартості від візуалу
сегментацію і створення аудиторій
Кому буде корисно?
Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого
Тим, хто до цього запускав рекламні кампанії інтуїтивно
Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, як перевірити роботу підрядника
Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram
SMM-інструктор
Ольга Філіпова
Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.