Програма

принципи роботи алгоритмів

вибір рекламних цілей

залежність вартості від візуалу

сегментацію і створення аудиторій

Кому буде корисно?

Новачкам в цій справі, які хочуть одразу розібратися, що і до чого

Тим, хто до цього запускав рекламні кампанії інтуїтивно

Власникам і управлінцям, які хочуть зрозуміти, як перевірити роботу підрядника

Підприємцям, які хочуть самостійно управляти рекламними кампаніями в Facebook та Instagram

SMM-інструктор

Ольга Філіпова

Засновниця Школи SMM Factory. Досвід в PR та рекламі – 10 років. Практичний досвід в SMM – 7 років. Досвід консалтингу в галузі – 4 роки. Працює з українським малим та мікро бізнесом, громадськими, культурними і соціальними проектами.

Вартість запису

  • запис вебінару
  • 350
    грн.
  • Доступ до запису
  • Можливість переглядати у зручний час

Отримати запис